Sunday, July 08, 2007

Weekend



Havde glædet mig til at gå ud lørdag, havde det super hyggeligt med Eva og Helga, hvor jeg crashede en bryllupsfest (ikke med vilje, skulle hørt om kareoke ville være åpent senere om aftenen. Men jeg fik en "bryllupsgave" jeg syntes det var for pinligt at aflevere den tilbage og bruden ville nok ikke bede om den tilbage, billede her i siden)
Vi var på Kaffibarinn, så kom Svanhvit og vi gik på Cultura hvor Steinunn spillede rigtig fed musik med sin makker Silja. Derefter bar11< (som jeg kan ikke holde ud). Derefter forsvandt Svanhvit (som jeg skulle overnatte hos). Jeg havde glemt at oplade min telefon så jeg løb tør for batterier, men heldigvis minutter før, mødte jeg Kristin og Bjarni hvor jeg lånte deres sofa et par timer. Næste gang jeg overnatter hos Svanhvit skal jeg have extra nøgler. Nåh tilbage til min opgave

No comments: