Friday, December 22, 2006

Juleferie :)

Bliver desværre noedt til at forberede fremlæggelse og læse, men sadan er det alttid, Seminariet lægger tit exame og fremlaeggelserne lige efter ferie. Men sadan er det nu en gang og det ma jeg indordne mig til ;)

Men nu er det ferie, som er dejligt. Er landet save and sound i Island .Det var sa skoent at kigge ud om vinduet ned pa skyerne , det lignede masser af sne, jeg fik lyst til at sta pa ski og det har jeg ikke gjort i over 10 ar.

Men var utrolig heldig at flyet kunne lande, pgr af uvejer, vi snakker storm, ikke lidt blaest som har været tilfældet i Koebenhavn. Min veninde som hentede mig i lufthavnen blev nodt til at holde fast i alle doere, fordi ellers var de blevet oedelagt. Hun havde sin lille dreng med som er sa blid og soed. Han grinede konstant, men vi kunne ikke se hans andsigt fordi han stol var i bagsædet og vendte omvent. Sa jeg griner til han, til jeg fant ud af han graed. Stakkars lille, for nok traume senere i livet af min darlige opfoersel ;)

Det der skulle hvade vaeret mit foerste vaerk, at se lill Saga ma vente til dag (23/12) Men jeg glaeder mig sa til at se mine venner og famile, nu har jeg talt med farmor og lillebror, men kun set mine foraeldrer og min mellom bror (som bor ogsa i koebenhavn. K

No comments: