Tuesday, December 12, 2006

mad og dessert




Sushi er noget af det bedste og sikkert sundeste der findes og har jeg mange gode minder der er forbundet til sushi, specielt fra Resturant Tokyo, hvor jeg sidder alttid på gulvet, selv om det går ondt i kne og ryg, fordi det føles rigtigt. Nu er det desværre alt for lang tid siden jeg var der sidst. Vi hodt en sushi julefrokost sidste år, i år var det tapas. Tapas som er super godt, kan være sundt :) og er hyggeligt at spise sammen med venner.
Thai mad er også et godt alternativ til en hyggelig aften, jeg vil anbefale Thai Esan Lille Istedgade
Så skal vi have is, så svikter Paradis Is aldrig, jeg plejer at bruge den på Sct Hans -og Vesterbro Torv. Bedst er nok i Italien, men den fornøjelse venter jeg lidt med

1 comment:

Sola said...

Uhmmm ég verð nú bara svöng á því að lesa þetta. Væri svo til í tælenska matinn og sushið líka. Ég hef ekki fengið mér sushi síðan sumar 2004 í Koben. Alltof langt síðan...Hlakka til að sjá þig skvís. Ég vona að þetta fari að ráðast með leynivin þinn. Eyja systir ætlaði að senda þér sms ;) Knús Sóla