Thursday, December 07, 2006

Ro i sjælen

Dette var en dejlig weekend hvor jegom lordagen var i Holoese, sa ´jeg kunne se hvordan Rikke bor nu. Vi gikk ned til strand og en tur i skoven. Jeg fik en ro over mig, fordi normalt er jeg fokuseret pa hvad jeg skal lave osv. Men nar man er sa langt ude pa landet kan man ikke lave alt det der ligger forbundet med Koebenhavn. Fik masser af frisk luft og ro. Om soendagen eg var til brunch lidt udenfor Helsinge hos nogle gamle venner det var sa dejligt at se dem igjen. Vi var til jule konset hvor koret og et danskt band med medlemmer fra Syd Amerika og AEroe. I alt en rigtig hyggelig weekend.
Fra kirke konsertenHygge med Anne Chrisine, Nigel og Gitte Melange huskatten, der la i det rene toej.
Et af mange flotte huse i Tisvilleleje
Man skulle trykke pa en knap, ellers ville toget ikke stanse i Holloese

Rikke og mig.
Skoven.
Flot vimterbusk i december som ligner efteraret

No comments: